2011年7月9日 星期六

Never Say Never 永不言敗


Never Say Never 永不言敗
本來對這首歌一直都是開玩笑的態度
但仔細聽過之後~發現這首歌的面向和力量都是很正面的!!!
好好學起來,之後遇到困難會很受用!!!



See I never thought that I could walk through fire
我以前從沒想過我可以穿過熊熊烈火
I never thought that I could take the burn
我以前從沒想過我也可以像火一樣燃燒起來
I never had the strength to take it higher
我以前從沒想過我可以更強大
Until I reached the point of no return
直到我被逼到了絕境
And there's just no turning back
我知道我已無法回頭
When your hearts under attack
當你的心受到攻擊時
Gonna give everything I have
我會付出我的所有
It's my destiny
這是我的命運
I will never say never! (I will fight)
我永不言敗!(我會戰鬥)
I will fight till forever! (make it right)
我會一直戰鬥!(戰勝他)
Whenever you knock me down
不管何時你打敗我
I will not stay on the ground
我都絕不會一蹶不振
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up up up
繼續戰鬥
And never say never
我永不言敗
I never thought I could feel this power
我以前從來沒有想過我可以這麼強大
I never thought that I could feel this free
我以前從來沒有想過我可以自由
I'm strong enough to climb the highest tower
我已經很強大可以繼續向上攀登
And I'm fast enough to run across the sea
我可以快跑穿過海洋
And there's just no turning back
我知道我已無法回頭
When your hearts under attack
當你的心受到攻擊時
Gonna give everything I have
我會付出我的所有
It's my destiny
這是我的命運
I will never say never! (I will fight)
我永不言敗!(我會戰鬥)
I will fight till forever! (make it right)
我會一直戰鬥!(戰勝他)
Whenever you knock me down
不管何時你打敗我
I will not stay on the ground
我都絕不會一蹶不振
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up up up
繼續戰鬥
And never say never
我永不言敗
Here we go!
我們現在就出發!
Guess who
猜猜是誰
JSmith and Jb!
是JSmith和Jb!
I gotcha lil bro
兩個鐵兄弟
I can handle him
我可以搞定他
Hold up aight
別鬆懈 好麼
I can handle him
我可以搞定他
Now he's bigger than me
現在他比我厲害
Taller than me
比我高
And he's older than me
他比我大
And stronger than me
比我強壯
And his arms a little bit longer than me
他的手臂比我長一些
But he ain't on a JB song with me!
但是他沒有像我一樣和JB一起唱這首歌!
I be trying a chill
我控制自己冷靜下來
They be trying to side with the thrill
他們卻充滿了激情
No pun intended was raised by the power of Will
我沒有別的意思 我只是有意志力
Like Luke with the force when push comes to shove
就像在逆境中 Luke勇往直前
Like Cobe with the 4th ice water with blood
就像Cobe在第4區 靠冰水和血液活下來
I gotta be the best and yes
我要當最好的 並且我可以
We're the flyest 我們可以飛翔
Like David and Goliath
就像David和Goliath一樣
I conquered the giant
我可以征服巨人
So now I got the world in my hand
現在世界就在我手上
I was born from two stars
我從兩顆耀眼的星星中走出來
So the moon's where I land
月亮是我的降落的地方
I will never say never! (I will fight)
我永不言敗!(我會戰鬥)
I will fight till forever! (make it right)
我會一直戰鬥!(戰勝他)
Whenever you knock me down
不管何時你打敗我
I will not stay on the ground
我都絕不會一蹶不振
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up up up
繼續戰鬥
And never say never
我永不言敗
I will never say never! (I will fight)
我永不言敗!(我會戰鬥)
I will fight till forever! (make it right)
我會一直戰鬥!(戰勝他)
Whenever you knock me down
不管何時你打敗我
I will not stay on the ground
我都絕不會一蹶不振
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up
繼續戰鬥
Pick it up up up
繼續戰鬥
And never say never

沒有留言:

張貼留言